Klagemulighed

Hos Recover Nordic er en af vores fornemmeste opgaver og mål at levere fremragende kundeservice. Hvis du derfor har været utilfreds, med den service du har modtaget fra os, vil vi meget gerne høre fra dig, så vi kan tage hånd om sagen og altid arbejde mod vores vision: at være den ledende ekspert inden for industri- og skadeservice.



Sådan klager du:

Hvis du gerne vil klage, kan du sende en mail til klage@recovernordic.dk

For at vi kan behandle din klage bedst muligt, må du i din mail meget gerne beskrive:

  • Hvad du er utilfreds med
  • Hvorfor du er utilfreds
  • Om du har et forslag til hvad vi gør

For at vi kan hjælpe dig bedst muligt, bedes du også oplyse/medsende kontaktoplysninger:

  • Dit fulde navn
  • Dit telefonnummer
  • Din adresse
  • Evt. anden reference så vi kan finde din sag



Sådan bliver din klage behandlet:
Vi prioriterer vores kunder højt, og vil derfor altid undersøge sagen med det samme.
Derfor kommer Recover Nordic altid retur på klagehenvendelser hurtigst muligt og altid inden for de første 24 timer på hverdage.


Alternativt kan der også ringes til Recover Nordic’s reklamationsansvarlige:

Jesper Nielsen
Salgs- og kundeudviklingschef
Mobil: 41 89 19 23